Atitudinea, un lucru minor care face o diferență uriașă! Cheia fericirii în viață

Postul de astăzi este atipic. Acesta și următoarele, cel mai probabil. De o lună încerc să îmi adun doar gândurile pozitive și să nu mai alimentez nimic neplăcut care ar putea apărea în viața mea. Și ce credeți? Funcționează!

Două lucruri ne rețin de la fericire. Gânditul la trecut și analizarea altor oameni. – Paulo Coelho

Am lăsat orice frustrare inutilă și, acum, în fiecare dimineață mă mulțumesc cu ce am și mai ales cu ce am reușit să iubesc oamenii așa cum nu am făcut-o niciodată. Dacă nu îi iubesc, îi accept și înțeleg că este absolut normal să fie diferiți de mine.
Am început să citesc mai mult, să mă gândesc mai puțin la lucruri inutile și să iau totul ca atare. Cred că ăsta e secretul, să accepți tot ce ți se întâmplă, atâta timp cât știi că tu nu poți schimba nimic.

Ori alegem ne facem viața un calvar, ori devenim mai puternici. Cantitatea de muncă e aceeași. – Carlos Castenada

Nimeni și nimic nu este de neînlocuit și cele mai multe probleme pe care le avem sunt mari doar pentru că le dăm noi atâta importanță. Trecutul rămâne trecut, iar dacă vrei să aduci ceva nou sau să schimbi, asta nu o poți face decât ACUM sau MAI TÂRZIU. Așa că nu te mai gândi la ceva asupra căruia nu mai ai putere. Gândește-te că doar ceea ce face în prezent poate duce spre mai bine, așa că șterge-ți lacrimile și FĂ CEVA!

Stai cu fața la soare și nu vei putea vedea umbrele. — Helen Keller

Am văzut că acolo unde încep cu un zâmbet, mi se zâmbește înapoi și nimic nu te poate binedispune mai mult decât să știi că cineva e fericit să te vadă. Oricine, important e că ai reușit să faci cuiva ziua mai senină cu atitudinea ta.

Zâmbetul tău va aduce numai consecințe pozitive, care vor face ca oamenii să se simtă bine cu tine. – Les Brown

Pentru mine primăvara a început cum nu se poate mai frumos, iar asta pentru că am început să mă inspir numai din lucruri frumoase și, mai ales, să văd de fiecare MAI ÎNTÂI parte bună, iar părțile urâte să încerc să le înțeleg, nu să le acuz.

Găsește un loc în interior tău unde este bucurie, iar aceasta va înlătura durerea. – Joseph Campbell

Am mai multă încredere în mine și asta pentru că meditez asupra mea și îmi dau seama de toate calitățile mele și de faptul că da, sunt o norocoasă pentru ceea ce am și mai ales că sunt o norocoasă pentru faptul că nu îi datorez nimănui nimic, doar familiei că m-a ajutat să ajung în punctul ăsta.

Pentru a întâmpina acțiuni pozitive, trebuie numai să avem o viziune pozitivă. – Dalai Lama

La sfârșitul zilei, cea fericită trebuie să fiu eu și mi-am dat seama că eu sunt singura care poate face. Vă asigur că, dacă tratați totul… chiar puțin superficial, de ce nu, acest lucru va duce doar spre bine. Mintea noastră e singura care ne face fericiți. Nu persoanele din jur și nici măcat acțiunile lor. Ocupă-te doar de ceea ce te dezvoltă. Gândurile rele lasă-i-le altcuiva!

Leave a comment